Tafeltjes voor Bolivia

Amazone kinderen 

Citaat

Project Bolivia 2190089
 Nou, hier het begin van een nieuw project. Ik heb speciale verf moeten kopen om dit project uitvoerbaar en van duurzame qualiteit te maken. Een tafeltje dat meedingt op een veiling op koninginnedag in Bilthoven/de Bilt. Dit tafeltje ga ik tot een kunstobject maken. Het idee neemt steeds meer vorm aan in mijn verbeelding. Een uitdaging! Zelf kan ik niet bij de veiling zijn omdat ik naar Roemenië ga 25 April. 2 mei kom ik dan weer terug.

De opbrengst van de Veiling is voor een project in Bolivia.

In de laatste nieuwsbrief van Kunstkring Beekk (oproep) stond al een aankondiging van de veiling die wij op 30 april bij gemeentehuis Jachtlust  gaan houden. De opbrengst gaat in zijn geheel naar het aangewezen goede doel en ook dit jaar zal burgemeester Gerritsen weer een groot aantal kavels komen veilen. Wij hebben dit jaar het verzoek aan de kunstenaars om een tafeltje te transformeren in een kunstwerk. De tafeltjes zijn al gelakt en te verkrijgen in wit,rood en zwart. Mocht u het niet zien zitten om een tafeltje onder handen te nemen zijn we ook heel blij als u één van uw werken wilt afstaan voor de veiling. Er zijn al vele kunstenaars van de Kunstkring die hun medewerking toegezegd hebben

Ik wil er wat moois van maken!

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

