Wat betreft Fazi in de lente

 

Besenyo

Diner bij Fazi’s Inn

Er was muziek een weids landschap met bomen in bloei. Tegen die achtergrond vierden wij de ontmoeting.

Het was Lente in Roemenië. Het was lente toen we met zijn allen in de tuin bij Fazi’s Inn samen kwamen. Geiten en kippen in de achtertuin een pot met spek en bonen op het vuur. Fazi had zijn viool gepakt en Mariken Hanke haar dwarsfluit. En de andere hadden hun kelen gesmeerd met Palenka en bonen. Na een voedzame maaltijd zong men uit volle borst onder begeleiding van viool en dwarsfluit muziek.

Lente in Roemenië zoiets maakte ik niet eerder mee.

P5180404
   22/05/08Fazi8

Het is nu donderdag 22 mei en weer een stukje verder.

Eigenaardig toch steeds. Ik had vandaag een moment dat het helemaal niet ging, en later opeens weer wel. Vreemde ervaring toch. Maar goed… het schilderij vordert goed.

 

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

