Wat betreft Aveant diversen

 

Zo, lekker even aan het freubelen geweest, door wat illustraties te verzinnen bij aan mij toegestuurde nieuwsberichten en teksten voor zorginstellingen. Eenmaal opdreef ook wel weer lekker om te doen. Grappig is ook om later photoshop te gebruiken om er kleur aan toe te voegen. Nog een gegoochel. Ik had ze bijvoorbeeld als zwartwitafbeeldingen gescand, met mijn printer, en toen ik dus de kleur inwilde voegen werd dat steeds een grijstoon. Ik snapte er niks van. Tot mijn zoon Peter zich er even tegenaankwam bemoeien en een instellingen optie voor me opende en corrigeerde. Tja.. het blijft leren. Steeds weer nieuwe dingen bijleren. Maar voor deze opdracht ben ik voorlopig weer even klaar in iedergeval.

Aveant diversen

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

