Groepje Tuimelaars

 

Citaat

Tuimelaars
 Het is gelukt, ik heb " de tuimelaars " klaar.  Een schilderij naar aanleiding van een foto van Marijke de Boer. Ik wilde graag drie verschillende watersituaties schilderen met dolfijnen erin als onderwerp. En op de kunstmarkt in Bilthoven had ik gehoopt dat mijn Noordzee-schilderijen klaar waren. En het is gelukt.

Morgen wel een betere foto nemen en een laag liquin er op doen. Echt vernis kan pas na een half jaar.

Nu moest ik een foto nemen van opzij omdat wat ik ook probeerde recht van voren te veel reflectie opleverde.

Gestreepte dolfijnGrijze dolfijnP5280438 

Zo zijn ze dan alle drie. Morgen of overmorgen maak ik een betere foto van de derde.

 

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Schilderijen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Groepje Tuimelaars

  1. Carolien zegt:

    Hai Rita,
     
    Alle drie stuk voor stuk mooie stukjes werk zo\’n rust en gratie en heel erg mooi geschilderd,heerlijk om met blauw te schilderen,
    de rust en kracht van zowel deze lieve tuimelaars als de kleur werken heel erg positief.mooi …mooi….mooi groeten Carolien

Geef een reactie

