Voorbereidingen voor Zaterdag

Zo, poeh poeh, hele dag druk geweest met voorbereidingen voor zaterdag. En behalve dat gewoon nog dingen die ook moesten gebeuren. Een heg bij snoeien, huishoudelijke dingen, gerepareerde fiets ophalen, 3 plantjes meegenomen voor de tuin.
Maar tot slot, een lijst voor de gestreepte dolfijn blauwgeschilderd, ik hoop dat het drog is, dan moet hij er vrijdagavond omheen gedaan.
Ophangsysteem bedacht samen met de doehetzelfhandelaar. Ervaring met vorige keer was dat ik iets beters moet bedenken.
Hij kwam op het idee met lijmklemmen een schilderij-roede aan de balk vast te maken. Dan kan ik gewoon mijn nylon ophangsysteem gebruiken. Die roe moet nog door midden gezaagd bedenk ik trouwens.
Verder mijn foto’s gesorteerd en mijn omlinealbums aangepast voor mijn website. http://home.hetnet.nl/~camphuijsen_art/photo.htm 
ook bij Exto wat op de site gezet, de tuimelaars er ook bijgedaan. Ja, daar moet ik het ook bijhouden. En ik weet dat ze alle sites langslopen, er is een soort ballotagecommissie ingesteld die een schifting maakt tussen kunst en kitch zal ik het maar wat oneerbiedig noemen. Ik krijg veel bezoekers op exto, dus ik vind het wel prettig als ik daar op peil blijf met mijn portofolio. Al weet ik niet wat er gewikt en gewogen wordt.
 
Niet veel aan Fazi gedaan dus.
Morgen tijd voor mijn andere werk. Even een dagje niet met schilderen bezig.
Mijn kraam trouwens is nummer 27 en staat tegenover of bij ‘de kaasboer’ geen idee waar dat is maar ergens op de Julianalaan.
 
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Kunstmarkten en/of exposities. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

