De Maan – boven zee – 13

 

De maan is verbonden met het getal 13

Ik maak tergelegenheid van de 13e kunstroute in de Bilt een thema schilderij met de maan als hoofdonderwerp. De maan is astrologisch gezien, de samenvatter van 12 psychologische energiën. De maan is symbool voor de sfeer om de aarde. de dagelijkse realiteit is altijd gekleurd door je eigen ogen en de wederzijdse projectie.

Met de maan, bewustzijn van je gevoel, denken en wie je bent, laat je zien wie je bent of hoe je de wereld ziet. En ik je projecties, ziet de wereld jou. Denkt men; hé diegene IS …… zo.

Laat de maan zo zuiver mogelijk weergeven wie je bent, wat je voelt en denkt. De maan kan zo helder schijnen dat het de zon lijkt. Als het vermogen tot verbeelden krachtig en sterk aanwezig is, lijkt het op de lichtgever, de bron, die het slechts weerspiegeld. De zon.

In deze blog doe ik verslag van de ontwikkeling van mijn maan verschijningen.

Ik vervang de foto met de nieuwste bij bewerken van de weblog. Links onderin deze space is de foto serie van het WIP

P6160744

P6080700
 Even een foto genomen om m’n ouders te laten zien. Was met ze aan de telefon terwijl ik lekker in de wolken bezig was. Nu nog even terug naar het mooie avond weer. Lekker nog licht en zacht buiten. Bezig met de nacht. De maan die het zonlicht moet gaan reflecteren op de wolken en in het water.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

