voorbereidingen atelier / kunstroute de Bilt

Al dagen bezig met het voorbreiden voor komend weekend. Verschillende baklijsten in elkaar gezet en gebeitst, lijsten en schilderijen onder handen genomen zodat het goed gepresenteerd wordt. Nu vanmiddag na thuiskomst verf en vernis schilderijen zijn her en der komen te liggen of te hangen of staan. Vernis of liquin of beits .. noem maar op. Alle stadia. Het is een rommeltje krantenpapier en verf… Van de week waren drie schilderijen van de muur gevallen, nee vorige week, van ééntjeg;as gebroken. Vandaag bungelend aan mijn fiets en in mijn oh zo handige mandje een andere staand naast mijn tas van het werk. Gelukkig morgen vrij. Mijn zus knt gezellig even langs gaan we ook nog even winkelen, wat lekkers voor het weekend is ook wel fijn. Emails over de kerkennacht ook gelezen en verwerkt website van de geertekerk moet ook up to date zijn. Een lelijk stukje muur in huis spontaan een nieuw latex laagje gegeven de verf voor het stukje wat ik eigenlijk wilde doen is blijkbaar weggegooid, staat niet meer in mijn schuur. Tja dus nu lelijke plekken op de muur. :-(.
 
Maar al met al vermaak ik me wel. Weinig rust. Dus zo direct, koffie en even TV en dan vanavond de kranten op ruimen en schilderijen weer ophangen. Voor zo ver ze droog zijn.
 
Stadium van de maan-zee even vastgelegd. Wil er nog een fles in gooien in dat water. Hoe en waar dat dobbert nog rond in mijn hoofd. In gedachten zie ik het al driven. Het glas, de spiegelingen…
 
Zo dus weer even wat bespiegelingen en reflecties in een blogje.
 
P6180755P6180753P6180756P6180758P6180759P6180762
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Kunstmarkten en/of exposities. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

