Voorbereidingen atelierroute

Nou, hard gewerkt. Gelukkig hielp Dinie mij om de boel aan kant te krijgen. Ik heb om al mijn schilderijen lijsten willen doen. Maar sommige vond ik hadden een lijst met een kleurtje nodig. Ik heb wat heen en weer gereden naar winkels voor lijst materiaal en bijts enzovoort. Leuke gesprekjes met de verkopers, die plezier hadden in mijn speciale wensen. Tja wie zoekt er dan ook beits met een ‘modder-kleur’?!
De bestelde lijstdelen op het allerlaatste nippertje af te halen. Nu ja, de man heeft er toch maar weer klandizie van.
 
Ik ben tevreden met hoe het hangt, afrika bij elkaar het water en de andere schilderijen bij elkaar. Stukje geschiedenis hangt nog steeds de trap op. En , m’n huis heeft meteen weer een faceliftje gekregen.
 
Morgen zal ik 13 voetstappen op de straat tekenen, van Martine naar mij. Ik heb nog geprobeerd om Martine even te zien, ze woont aan het noordelijk deel van ons kwartier. Maar nope niet thuis. Ook daar is er open atelier.
 
Nu naar bed. Morgen op tijd weer op om de laatste voetsporen te maken en dan de opening.
Na de route kerkenacht ik moet er alleen nog mijn verf en penselen voor pakken. Het meeste zit nog in mijn roemenië tas, maar er zijn nog wat andere tubes die ik mee wil nemen.
 
Dan de zondagmiddag nog weer atellierroute.
Laat de zon ook meewerken.
 
P6200773P6200774P6200775P6200776P6200777P6200778
Foto’s van de avond vooraf aan de afwerking.
Nu hangt of staat het goed
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Kunstmarkten en/of exposities. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

