Dromen

Een week al weer ben ik terug uit Afrika.
Maar elke nacht nog droom ik beelden over afrika. Krokodillen zebra’s leeuwen, de mensen natuur. Elke nacht ga ik weer terug.
Maar ook droomde ik de tot standkoming van een schilderij, een schilderij geïnspireerd door Zebra’s in de bushes. Ik heb ze zien lopen in de verte. Bijna dizzy werd je van de bewegende strepen tussen de struiken voortgaand. Ik wilde er iets mee. Maar wat?! Het zit blijkbaar ergens in mijn hoofd. Weet niet eens of het belangrijk is. Maar ik droomde het als een goed idee. Onuitstaanbaar is het omdat Idee niet in mijn waakbewustzijn weer te krijgen.
P1030952P1030953Zuid Afrika 3761Zuid Afrika 3762Zuid Afrika 3763Zuid Afrika 3764
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Dromen

  1. Belia zegt:

    Misschien nog een keer gaan! Heel frappant, ik heb net een Afrika oproep geplaats. Reisgenoot gezocht m/v, reis naar Afrika, en of Noord Thailand dec/jan 2008/2009. Groetjes, Belia.

Geef een reactie

