Spelen met strepen

DSC00792DSC00793DSC00794 

Tja het is een beetje behelpen met de camera van een mobile telefoon. En het gele avondlicht is ook niet helemaal 100%. Maar ik heb in iedergeval wat gestoeid met strepen.

Het ene is geschilderd de twee koppies zijn met houtskool. Beetje tijd genomen om te schilderen dus. Volgende keer weer verder. Uitwerken en meer mee doen.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

3 reacties op Spelen met strepen

  1. Belia zegt:

    Gaat vast wel mooi worden!

  2. Crea zegt:

    Leuk thema zo die strepen. Kan me voorstellen als je al die indrukken in Afrika hebt gehad dat je je beeld in gedachte wilt omzetten op het doek.
    Ik ga je volgen….
     
    Groeten Anne

  3. natuurforser zegt:

    nieuwsgierig kijk ik uit naar toekomstige vorderingen….
     
    groeten
     
    roel

Geef een reactie

