Zebra’s

Impressies van afrika
 
Te beginnen bij zebra’s. Ik wil toe naar de camouflage die ze op hun manier hebben wandelend tussen de takken. Maar laat ik eerst maar een sbeginnen met het experimenteren met strepen en strepen op een lichaam. Nu toch de koppen opgezet en een basis achtergrond, van”het milieu"waar zij leven. Tenminste waar ik ze zag. En ook dat verschilde.
Nu "De kus"
Ik heb de foto’s in het album over afrika gestopt.
Zo met de camera en in het volle licht moet het nog verder uitgewerkt worden en verfijnd. Maar buiten begint het te schemeren en etenstijd nadert. Dus volgende keer verder. Vanavond misschien nog met het humalaya gebergte verder gaan. Maar zeeer leerzaam dit schilderen van afrika impressie’s
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

