Zebra in de Bush

Terwijl het buiten begint te sneeuwen en op TV de BBC vertelt over tijgers en afrikaanse antilopes, bruin gestreepte, ben ik binnen verder aan het werken aan mijn ‘Zebra in de bush’. Het is me gelukt een constructie te maken die ik op de ezel kan plaatsen. En op een hoge kruk en soms naar achteren stappend kan ik goed zien waar ik mee bezig ben.
Zebra in de bush 001Zebra in de bush 004Zebra in de bush 005
Ja het is een vreemde wereld. Het raam staat open voor veel indrukken,
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Een reactie op Zebra in de Bush

  1. Belia zegt:

    Je maakt duidelijk vorderingen, leuk en ga zo door!

Geef een reactie

