Steeds meer afrikaanse invloeden om me heen in mijn woonkamer

Vandaag vanavond toch nog even lekker kunnen schilderen. Ik heb een daglicht lamp gekregen van mijn lieve vriendin, en dat is zo een uitkomst in deze donkere avonden van het jaar! Kan de kleuren veel beter zien.
Vanmiddag niet veel van mijn plannen om te schilderen terecht gekomen.
Ik moest naar de bank omdat mijn bankpasje kaduuk bleek, en ik bij de politie langs moest om over mijn in afrika zoek geraakte camera’s te overleggen.
Daarna wilde ik een afspraak bij de kapper maken, maar ze nodigden me gelijk uit. dus daar de hele middag gezeten.

Zie hier lekker even relaxen in afrika sferen.

 

Citaat

Afrika sferen 006
  Afrika sferen

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Schilderijen. Bookmark de permalink .

2 reacties op Steeds meer afrikaanse invloeden om me heen in mijn woonkamer

  1. Belia zegt:

    Goedemorgen, het ziet er allemaal gezellig uit. Groetjes

  2. Crea zegt:

    Mooi zo\’n hoekje. Ik heb sinds kort ook een daglichtlamp. Voor mijn stilleven kan ik het niet gebruiken, omdat de lichtval dan niet meer klopt. Maar voor alle andere schilderwerk gaat het prima, heerlijk om nu \’s avonds ook wat te kunnen doen.

Geef een reactie

