Kunst uit eigen provincie, groeps expositie uit Utrecht

Gisterenavond is de tentoonstelling geopend door de voorzitter van de Vereniging voor Samenlevingsopbouw (V.V.S.O.) en wethouder van kunst en cultuur van de gemeente De Bilt, dhr. H. Mittendorff hield een enthousiasmerend betoog over de betekenis van de expositie in de Bilt Bilhoven en de regio.

 

Zie artikel in "de weekkrant"

Ik was bij de opening en heb al de indrukken in me opgenomen. Veel mensen waren aanwezig, er werd rondgekeken getoost op de opening en mensen konden de kunstenaars aanspreken.

De komende tijd zal ik een aantal keer nog op de expositie aanwezig zijn.

Ik was onder de indruk van het werk dat er door vrijwilligers al is verzet. Veel mensen waren oude bekenden voor deze activiteit. Voor mij was het allemaal nieuw. Ook het inrichten van de tentoonstelling ging gepaard met veel welkome ondersteuning van de vrijwlligers.

meer over mijn inbreng: geraakt door de Vilakati familie

Kunst uit eigen provincie, groeps expositie van 45 kunstenaars uit de regio Utrecht

Kunst uit de provincie, groeps expositie uit Utrecht

Organisator:

WVT

Datum en tijd:

woensdag 17 december 2008, 20:00 – vrijdag 2 januari 2009, 16:00

Plaats:

Ruimte van WVT

Dit evenement bekijken op Windows Live
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Kunstmarkten en/of exposities. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

