Afrika, hoe ver wil je gaan

Het voelt goed nu hij aan de muur hangt. Wonderlijk toch weer zoals dat gaat. Soms wil het gewoon niet, schilderen. En soms gaat het als vanzelf en is elke streek goed. Zo was het met mijn laatste sessie. Ik wist dat het nog niet goed was, maar had geen rust gevonden er mee verder te gaan. En op een avond, ja wilde ik pers’s schidleren en ging het goed en voelde het als áf. Schilederen is niet af te dwingen. Er moet dat gevoel in me zijn, dat maakt dat ik het wil.
En nadat de handtekening gezet was, wilde ik van de werktitel af. Een titel vluchtig gekozen.
Het is geworden: Afrika hoe ver wil je gaan. Africa how far will you go.
En op de ezel staat het andere zebra schilderij.
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Schilderijen. Bookmark de permalink .

Een reactie op Afrika, hoe ver wil je gaan

  1. Carolien zegt:

    Hai Rita,Fijn dat klaar bent en het heerlijke gevoel op het juiste moment …wanneer je kunt zeggen, het is klaar.Ja,Je bent ver gegaan…in Afrika.De reis van vorig jaar nu prachtig op het doek…heel heeeel erg mooi!Mijn complimenten!groeten Carolien

Geef een reactie

