>Expositie bij de Doopsgezinde Gemeente Utrecht

>
Expositie in de ontmoetingsruimte van de Doopsgezinde gemeente Utrecht is inmiddels een feit.

Ik ontdekte dat ik dat nog niet op dit blog heb vermeld.
Over de expositie heb ik een webpagina gemaakt waar ook wat foto’s te zien zijn van het inrichten van de expositie en de eerste zondag dat er kerkgangers in de ruimte kwamen tijdens het koffie drinken na de dienst.
Ik was die ochtend te gast bij de dienst in de gemeente en werd er welkom geheten en voorgesteld aan de aanwezigen.

Meer informatie te zien op de expositie pagina

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Doopgezinde Gemeente Utrecht schilderijen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

