Stemmen in de nacht – Voices in the night

Deze week kreeg ik een vraag over het schilderij dat ik in de kerkennacht heb opgezet en dat ik thuis wilde uitwerken. Daarom geef ik deze nu even de voorrang omdat hij voor 20 september af moet zijn wil hij in andere handen over kunnen gaan.
Vanochtend weer even de sfeer geproeft van de Geertekerk Het licht is ook fabuleus daar. Graag wil ik indit schilderij mijn impressie verwerken van de sfeer van die kerkenacht dat weer symbool stond voor mijn beleving in deze kerk en zijn bezoekers. Dit schilderij gaat over stemmen in de nacht. Ik wil dat in het schilderij tot uitdrukking laten komen met licht en kleur. Ik wil het wel gedetailleerd uitwerken, maar ook weer niet té.
 
(voor engelstalige meelezers stop ik dit even in google)
 
This week i got a question about the painting that i have in the "churchesat night" (a large city event at midsummernightcelebration), i would like to draw up at home. This is why i agree with the priority for the moment because he is for 20 September, he would like to finish in other hands.
This morning, so the atmosphere of the geproeft Geertekerk fabuleus in the light is also there. I would like to handle my impression indit painting of the atmosphere of churches was eight that symbol on my experience in this church and its visitors. This painting is about to vote in the night. I would like to express in the painting with light and color. I would like to draw up the detailed, but it is not too.
(for English-speaking participants in this as i stop Google)
 
Vanwege dit schilderij, heb ik later nog wat foto’s gemaakt, van een dirigerende Gonny van der Maten
Because of this painting, i have made some more photos later, a dirigerende Gonny van der Maten
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

