Van alles en nog wat

Heb van alles en nog wat gedaan. Vanochtend een nieuw stukje canvas gehaald van opgespannen linnen. Ik heb dat nodig voor een nieuw acryl schilderij. Ik ga er nog niks publiekelijk over vertellen, maar het is iets waar ik de komende maanden even voorrang aan wil geven.
 
vanochtend heb ik ook lijstnmateriaal gekocht om het schilderijtje "Togetherness in te lijsten. Ik heb nu begrepen hoe ik zoiets netjes kan inlijsten.
   
Dan nog verder gegaan aan het schilderij van de Kerkennacht. Er is namelijk een optie op gevraagd.
De hymalaya moet dan nog even wachten.
En dan… is het i nspirerend om de zelfde lijstmethode toe te passen op mijn franse schilderijtjes. Ik heb genoeg voor nog anderhalf. Dat was dus nog meer zagen en lijmen vandaag.
Nu ben ik moe en kan er niet toe komen om te gaan slapen.
maar ik zal nu rust nemen.
 
 
Google translation:
 
Have done anything and everything. This morning I bought a new piece of linen canvas. Needed for a new Acryl painting. I do not publicly tell yet what it is about, but it is something i like to take precedence over the coming months.
This morning i also bought the material for the frame for the small painting: "togetherness". I have now realised how i can frame it nicely.
Further the day my attention went to the painting of the churches night. There is an option on.
The hymalaya must wait.
And then … is the same method of framing my small painting inspired me to apply it to my French paintings. I have enough for one more frame and a half frame. That was more sawing and glueing today.
Now i am tired I hardly allow myself to sleep.
but i will now take a rest.
 
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

