Twee nieuwe schilderijen

Er zijn dus nog schilderijen niet af, maar ik heb nog meer te doen. Ik ben daarom vast begonnnen aan het bedenken en opzetten van twee nieuwe kleine schilderijen. Deze twee zijn verwant aan elkaar omdat water er een rol in speelt. maar verder heel verschillend. Ik gebruik ze door vergelijkbare thema’s verschillend uit te werken. Bij de één gaat het om een seascape en de ander wordt een portret. Het portret gaat utgevoerd worden in acryl en moét voor 26 october klaar zijn. Met een beetje mazzel heb ik het zee landschap ongeveer tegelijkertijd klaar.
Ik weet nog niet of de deadline voor ‘stemmen in de kerk’definitief 20 september is.
Voor de himalaya is geen deadline, maar die wil ik zelf klaar hebben heb er al een jaar aan gewerkt. Maar er is gewoon nog van alles aan te doen. Morgen ga ik weer verder.
 
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Een reactie op Twee nieuwe schilderijen

  1. Dinie zegt:

    Kan de onderste niet zo goed zien maar je bent een ijverig vrouwtje zeg.Maar idd wel eerst ook de andere afmaken vooral de Hymalaja.doeiDinie

Geef een reactie

