ZOndag

Heel vervelend om zo een beetje glazig rond te hangen. Ik wil liever lekker weer aan de gang. Het is een ‘vrije dag’, maar ik was pas om half 12 instaat om op te staan.
Ik kan wel kijken naar het schilderij dat ik nu wil afmaken, maar heb nog niet de puf gehad om aan de slag te gaan.
Voel me een tikje rillerig en heb last van een drukkend hoofd.
Vanochtend vroeg werd ik wakker met een droombeeld van een schoenafdruk op iemands voorhoofd. Nu het mijne bonkte en stak dat het een lieve lust was. Mijn ogen traanden en het werd alleen maar heviger. Ben uit bed gestrompeld voor een pijnstiller omdat het met het ontwaken alleen maar erger werd. Nou ik werd daarna alleen bovendien misselijk. Na een tijdje ingeslapen met een moeizaam minderende hoofdpijn. Daar gaat m’n ochtend.
Om half twaalf werd ik wakker. Hoofdpijn was wat minder, maar na douchen en opstaan.. pffffff kwam het weer hinderlijk terug. Hoe kan een mens creatief en werkzaam zijn met zulk een dof hoofd. grrrrrrrr ergerlijk.
Heb net wat kranten gelzen en een horoscoop berekend voor een achternichtje, opgestuurd en verder krant gelezen en thee gedronken.
Niet ver van mij vandaan stond het schilderij: Licht en Stemmen in de Nacht. Ik wil er mee verder. Ik wil het ‘af’- hebben.
Ik ga maar eens een poging wagen
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Gezondheid en welzijn. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

