Laatste hand

Ben de laatste hand aan het leggen aan stemmen… 
Titel gaat worden: "Licht en stemmen in de nacht"
Als ik er met mijn neus op sta zie ik zo veel dat ik niet in orde vind, dat ik er een beetje voorzichtig door wordt. Heb de zuilen wat geglaceerd en ik heb alles afgedekt met liquin om er een gelijkmatige glans aan te geven, nu ligt het wat te drogen zodat ik op een later moment er nog eens kritisch naar kan kijken. Bepaalde details laat ik weg. (Het is natuurlijk al gedetailleerd genoeg.) Ideeën dwarrelen nog door mijn hoofd, maar ik wil geen risico’s nemen door onherstelbare dingen uit te proberen. Dat moet maar in een ander schilderij.

Gisteren en eergisteren heb ik de lijst in elkaar gezet, voor de helft dan. Onder en bovenkant worden later op elkaar gelijmd met het schilderij ertussen.
Zo juist heb ik de lijst een eerste beits-laag gegeven.


Ondertussen had ik Hello goodbye aan staan. Kon ik de gesprekken rustig in me opnemen en het klusje klaren met een kopje koffie.
Vanochtend heb ik mijn inzendig voor de wedstijd, die omroep Max bekend maakte, ingestuurd. Gisterenavond alles goed en zorvuldig ingepakt en verzend klaar gemaakt. Vanochtend dus het postagentschap opgezocht, gelukkig was het niet zo druk.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

