>Picking up the tread

>
Weer de draad op pakken van een schilderij in de wacht is even lastig. Maar het zál lukken.
De afgelopen maanden 3 schilderijen gemaakt. Voor ik aan iets nieuws begin wil ik graag 2 grote in de wacht staande schilderijen af maken.
Als eerste ben ik begonnen met het Himalaya gebergte bij Sikkem.
Gisteren lukte het dus van géén kanten. Een nieuw palet nodig. Dus vanochtend begonnen met een schoon paletvel en de kleuren uitgekozen die in de bedding moeten voor komen. Nu ben ik dus aan het glaceren. En het effect bevalt me wel.

Pick up track of “a painting on hold” is a bit tough. But it will succeed.
Made the past 3 months 3 paintings. Before I start on something new I’d like to finish 2 waiting paintings.
When I first started in the Himalayan mountains Sikkem.
Yesterday did n’t managed to create anything worthwhile. A new palette needed. So this morning started with a clean paletvel and the colors chosen in the riverbed must be. Now I am on the glazing. And I like the effect.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

