Himalaya gebergte bij Sikkem. Hij is af.

Even vlug voor ik ga slapen een nieuwe update.
 
Vanmiddag dacht ik eerst even dat het allemaal wel heel lang ging duren met mijn perfectionisme. Met Erik gebeld en een plan gemaakt om hem als vorlopig áf te verklaren. Plotseling had ik weer zin om door te gaan en opeens, was het daar. Hij is klaar.
 
 Wat verder nu nog moet gebeuren is het aanbrengen van een laag Liquin. Het kan namelijk nog niet gevernisd worden. eerst moet de verf helemaal indrogen. Met liquin krijgt het toch een egale glans. Het schilderij moet wel liggen. Anders krijg je hangers.
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Schilderijen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

