Update “Just a man”

Vochtigheid in de lucht boven de horizon en glazeren van de aarde, vertaling naar tekst in mijn post in art papa
Gisteren nam ik een halve dag uit, mijn werk voor mezelf. Ik ontving afgelopen zondag, 2 gratis tickets voor een belangrijke kunstbeurs.
De plek waar "het geld" rolt en rondwandelt.
Ik nodigde een kunst vriendin uit Amsterdam uit en samen gingen we die middag naar: http://www.pan.nl/ .
Sommige schilderijen inspireerden mij om werkelijk mijn uiterste best doen op mijn huidige WIP, waar zo veel van mijn hart inzit, dat ik voelde wandelend door Lesotho. Ik wilde het beste uit mezelf halen en toepassen op deze "Just a man" in Lesotho.
En wat denken BA vaak vertellen over de diepte en lagen .. Ik besloot om mijn tijd t ebesteden aan het geduldig aanbrengen van dunne lagen Liquin en starte met glaceren.
Eerst aandacht voor een betere damp achter de horizon en over de toppen van de bergen.
Dan nam ik met het risico van het veranderen van het al opgebrachte landschap om er een kleurige laag over heen te doen. Gele en oranje oker daarbij de risico’s van het bederven van de onderdelen.
Oranje en gele oker, rauwe en gebrande sienna zelfs over de grassen, die zo fris uitsprongen op het terra.
Daarna heb ik me gericht op de velden, voor de wazige bergen achteraan en begon met het plaatsen van nieuwe lijnen in de bodemstructuur. door paden en begroeiing .. gewoon erg dun en veilig .. En ja .. Ik denk, dat het me bevalt..
 
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

