Exposities voorbereiden

Op de valreep voor we een paar daagjes naar Barcelona gaan, (Gaudi heeft daar sporen nagelaten die ik wel eens wil zien) Valt er veel te doen.
Ik mag een opening geven in Café Averechts en wil dat aangezien het om de Vilakati serie gaat liefst een afrikaans tintje geven. Ik wil dat het ook een financiele bijdrage kan betekenen voor weeskinderen in Swaziland. En wat muziek laten klinken. Dus een mailing de deur uit en info op stellen en op de site zetten. In beide talen weer voor zover het kan. Mijn lieve nicht Ella heeft twee teksten nog even voor me van feedback voorzien. Erg prettig.
 
Heb nu pagina’s op mijn website gerangschikt om kakkelijker te manipuleren met data van actuele, toekomstige en vtroegere exposities. Om tevens een mooi overzicht te bieden van wat er op welke expositie te zien is enz.
 
Café Averechts
 

Mag ik u uit nodigen voor de Nieuwjaarsopening van de

Expositie olieverf schilderijen Afrika in Utrecht door Rita Camphuijsen

 

Het leven van de kinderen Vilakati in Swaziland is hard, maar zij hebben moed en aandacht voor elkaar en willen een mooie toekomst. Elke dag moeten zij daarvoor willen gaan en hun best doen. We kunnen een voorbeeld nemen aan het commitment dat zij met elkaar aan gaan, dat vind ik als ik hun leven beschouw. Het is vreemd om me te realiseren, dat het nieuws van deze kinderen, via de moderne media over de wereld verspreid kan worden. Maar wordt er iets mee bereikt? Wordt men geraakt? Wordt er iets aan gedaan? Wie kan een hand voor hen in het vuur steken. In deze schilderijen is het minste wat ik kan doen, mijn solidariteit tonen, mijn empathie en bewondering. Hopend dat de vonk overslaat en ook anderen weer geraakt worden. En dat we op deze wereld de handen in één willen slaan om er voor elkaar te zijn, ter bemoediging en tot steun, naar vermogen.


 
Toon op kaart

Café Averechts
(10 januari 2010 – 31 januari 2010)

Geïnspireerd door kinderlevens in Swaziland en indrukken opgedaan tijdens Rita’s bezoek aan Afrika een collectie olieverf schilderijen rond dit thema. Tijdens de opening 10/01 om 21:00u staat er een pot voor een ev. bijdrage aan het goede doel, steun voor dergelijke kinderen.
Openingstijden: maandag: 21.00 tot 1.00, dinsdag: 21.00 tot 1.00 (Open podium van 21.30 tot 24.00), woensdag: 21.00 tot 1.00, donderdag: 21.00 tot 2.00, vrijdag: 17.00 tot 2.00, zaterdag: 21.00 tot 2.00, zondag: 17.00 tot 1.00 (Indien eetcafé, anders open om 21.00)
http://www.averechts.nl/ Lijsterstraat 49 Utrecht, Nederland 030 2710916

Meer over de tentoonstelling en een indruk van wat er te zien zal zijn is te zien op de volgende websitepagina: http://home.kpn.nl/camphuijsen_art/Exposities/Toekomstige/Averechts.htm

 

Ik hoop dat er mensen zullen zijn die een wat Afrikaans geluid willen laten horen ter opluistering van deze feestelijke opening.

Het eerste glaasje is van Averechts, het volgende kunt u aan de bar zelf afrekenen.

De inhoud van de pot gaat naar projecten ter ondersteuning van de jonge helden van Swaziland http://www.youngheroes.org.sz/

 

The lives of the children in Swaziland Vilakati is hard, but they have courage and concern for each other and want a bright future. Every day it is needed to be willing to go and do their best. We can take an example to the commitment that they display, “to go”, I find when I consider their life. It is strange to realize that the news of these children, through the modern media can be distributed over the world. But is there anything achieved? Will it hit? Is there anything done? Who can reach out a hand to them. In these paintings, is the least I can do, show my solidarity, my empathy and admiration. Hoping that the it leaves a spark and are others hit again. And we in this world will unite to be there for each other, for encouragement and support, to share power.

 
Show on map
Cafe Averechts
(January 10, 2010 to January 31, 2010)
Inspired by children’s lives in Swaziland and impressions gained during Rita’s visit to Africa, a collection of oil paintings on this theme. During the opening 10/01 at 21h00 there is a pot for an ev contribution to the cause, support for such children.
Hours: Monday: 21:00 to 1:00, Tuesday: 21:00 to 1:00 (Open stage from 21.30 to 24.00), Wednesday: 21:00 to 1:00, Thursday: 21.00 to 2.00, Friday: 17.00 to 2.00, Saturday: 21.00 to 2.00, Sunday: 17:00 to 1.00 (If eatery, otherwise open at 21:00)
http://www.averechts.nl/ Lijsterstraat 49 Utrecht, Netherlands 030 2710916
More about the exhibition and an idea of what you see will be seen on the following web page: http://home.kpn.nl/camphuijsen_art/Exposities/Toekomstige/Averechts.htm  

I hope that there will be people who want bring a more African ‘sound’to be heard, to add luster to the inauguration.
The first glass is from café “Averechts”( “Counterproductive”), the next you can check out at the bar itself.
The contents of the pot goes to projects to support the young heroes of Swaziland http://www.youngheroes.org.sz/

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Kunstmarkten en/of exposities. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

