Rasta Emiel en zijn muziekpartner uit Kaapstad

OOh this is just sooo fun to paint this.. In fact the background needs to be done furst. But I have to swop back and frontwards. also because of the layers. It must be and will be multilayered the back ground. I just ned to catch the athmosphere of the musicians. And Ah I am so sorry, the email of rasta emiel in Kaapstad did not work.

But.. I have to stop Time to let it dry and go to work tomorrow.!!!

Attached Thumbnails

  

Nou even een stukje in Artpapa geschreven. Morgen weer ander werk te doen dan schilderen. En ik moet nu stoppen. De boel moet drogen. Maar ik heb plezier in het opbouwen van dit vrolijke stel. Tenminste er is een tegenstelling. Emiel kijkt mij doordringend aan als ik naar ze toeloop en kijk hoe ze spelen. En zij houd lachend de samba’s op. Nog eens uitzoeken was de afrikaanse namen van de instrumenten zijn.

Sambaballen afrikaanse drum en guitaar. Een mix van oud en nieuw. Net als de achtergrond, die vol history komt te zitten. De achtergrond wil ik in lagen opbouwen, een stoffige gele aarde rotswand, met tekeningen. Oeroude tekeningen.
Muziek, leven en beweging, wil ik in dit schilderij. Maar ook weer in een moment gevangen.
Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in WIP. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

