>De "Atelier Award" Prinses Maxima geschilderd, 200 maal in acryl

>Portret van Maxima door Rita Camphuijsen

Máxima schilderwedstrijd!

Ans Markus, Tietst Simons, Rem de Boer en Ives de Roo wachtte de lastige taak om uit 405 inzendingen voor de Máxima schilderwedstrijd de prijswinnaars te kiezen. De jury kwam echter snel tot een unanieme beslissing.
Bent u nieuwsgierig naar wie de winnaar is van de Atelier Award, wie de andere prijswinnaars zijn, welke 200 schilderijen uitverkoren zijn om te mogen exposeren in het CODA? Dan zult u nog even geduld moeten hebben. Alle deelnemers aan de wedstrijd ontvangen in week 4 een bericht.
Mijn schilderij viel niet in de prijzen maar hangt wel in het museum.

Zaterdag 13 februari is de prijsuitreiking van de wedstrijd, bedoeld voor alle genomineerden (= 19 winnaars).

Zondag 14 februari is de officiële opening van de expositie voor het publiek.
Het publiek kan vervolgens ook nog een stem uit brengen en te kennen geven welk werk hen het meeste aanspreekt. De stemmers kunnen een prijs winnen en iemand krijgt de publieksprijs.

De 19 prijswinnaars worden zaterdag 13 februari bij CODA bekend gemaakt in een bijeenkomst voor genodigden. Er zijn negen 3e prijzen, zes 2e prijzen en drie 1ste prijzen en de hoofdprijs, de Atelier Artist Award. Deze bestaat onder andere uit een bronzen beeld van kunstenaar Rob Houdijk.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

