Een update over nieuw werk en komende exposities

Loofboom 023Ben weer gestart met twee nieuwe schilderijen. Ten eerste een boom, even groot als een eerder gemaakte naald boom. Solitair pinetree. Had zin er een tweede bij te maken. Anders maar toch bij deeerste passend en in bepaalde opzichte tegen gesteld. Het is een loofboom geworden die met de stam in de bladeren duikt.

Vlak daarna heb ik een groot horizontaal doek gepakt, van mooie kwaliteit en wilde daar nog een ‘Afrika-schilderij’ op maken. Ik had al in gedachten iets met afrikaanse dansers. Zo gezegd zo gedaan.

 

Tussendoor ook aan mijn website gewerkt en de expositie pagina’s verbeterd. Bovendien me aangemeld bij een kunstmarkt in Purmerend, en dit op de expositie pagina’s verwerkt. Het doorklikken tussen de verschillende tentoonstellingen heb ik ook verbeterd, om te zorgen dat de bezoeker minder hoeft te zoeken.

De Ezels staan in de kamer aan de straat kant nu en de schilderijen hangen aan de muur tot het zo ver is dat ik weer een tentoonstelling kan inrichten. Het gaat lekker zo. Een pauze tussen exposities en nieuw werk op de ezel.

Vandaag en gisteren vooral met de dansers bezig. Momenteel een beetje aan het knoeien, de opzet is lekker en goed gegaan, maar de verhoudingen en posities moet ik wat corrigeren van de danseressen die links op het doek staan. Zij zijn van opzij gezien en staan wat voor elkaar. Dus het gaat even nu heel secuur.

De achtergrond moet eigenlijk het eerste geschilderd, maar ik heb het al weer weg moeten poetsen tussen twee hoofden. Grrr. krijg ik vast nog wel netjes, maar toch……. niet helemaal fijn.

Dansers 026

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

