>Kunstmarkt de Bilt 2010

>Stand nr 36 in het Boetselaerpark te de Bilt.


Ben tot laat in de avond doorgegaan met de voorbereidingen voor deze zonnige markt in de Bilt. Het i sme gelukt de tweede CD klaar voor verkoop te maken. Had al eerder de muziek-tracks uit Zuid-Afrika ontvangen maar de nummering met de ontvangen titelsongs van Rastamie klopten niet met de tracks. Met héén en meer emailen en dankzij de digitale techniek en communicatie lukte het me een goede rij te produceren. Zaterdag ochtend bepakt en bezakt eerst met de fiets en later met de kar en de hulp van een bovenbuurman naar het park gegaan. Ik had bijna de zebra’s niet meegenomen, omdat het te veel was voor mij alleen. Maar ik had ze al op de site van de kunstmarkt gezet, dus mochten ze niet ontbreken. Dat was een goede beslissing, en fijn dan Minoun me wilde helpen, want ze trokken veel aandacht.
Op het nippertje klaar met inrichten, was ik om twaalf uur klaar voor het publiek dat in een constante stroom de markt bevolkte. had geen tijd om te gaan zitten, doordat er aldoor belangstelling was. soms in dubbele rijen.
Nu maar hopen dat er ook nog eens wat schilderijen aan een andere muur komen te hangen. Wel een paar CD’s verkocht en wat foto’s. Volgende keer maar een andere leverancier vinden voor mijn foto’s en kaartjes, want ik ben alle visite kaartjes kwijt. De laatste werd met een speciale vraag opgehaald door een jonge vrouw, die vertelde dat ze misschien in de toekomst met me wil samenwerken in verband met een CD die ze gaat uitbrengen. Natuurlijk niet aan gedacht haar naam op te schrijven. Maar ja ze zei zelf contact met me op te nemen.
Het was zonnig en warm, de hele middag maar de zon de rug toegekeerd, want verbranden dat mag ik niet.
Ik ben toch erg te vreden.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

