>Kom uit de verf cursusavond twee

>De tweede avond is voorbij.
De cursisten hebben gewerkt met verschillende teken materialen. Om in gebruik te kunnen nemen bij het opzetten van een voorstelling.
Zodat ze later hun schilderij op kunnen zetten met wat meer bewuste keuze. Potlood, kleurpotloden en houtskool en grafiet. Om te zien waar de verschillende teken materialen bij gebruikt kunnen worden.
Ik heb ook in de opdrachten wat verwerkt over het gebruiken van “Ruimte”. Een object in een ruimte plaatsen en hoe de feedback en visie van een ander je een nieuwe kijk kan geven op je onderwerp.

Zelf heb ik ondertussen mijn groenfantje afgemaakt. Ik heb er vanavond haakjes achter gemaakt en er een draad tussen gespannen, zodat het nu in mijn kamer kan hangen. Tot het de wand heeft gevonden waar het het beste tot zijn recht komt.

Het is een periode van spelen geweest van een ding in de ruimte. Een ding zonder kleur en duidelijke structuur. Het is een olifant, dat is glashelder, maar wat gebeurt er als de olifant in een andere omgeving is?

Het volgende olifantje zal úit zijn omgeving springen.

Maar eerst wil ik nog de dansers afmaken.Ik weet nog niet of dat voor mijn expositie in de Hilt lukt. Want morgen eerst de diplomering van mijn tweede zoon bij wonen.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

