>Kom uit de verf

>Kom uit de verf – cursus – tekenen en schilderen

De derde avond zit er op.

(Deze tekst is om te zien waar die allemaal kan verschijnen.)

Op één na was ieder een weer aanwezig. We hebben gewerkt deze keer vanuit aandacht en met nieuwsgierigheid en om het werk van bekende kunstenaars eens onder de loep te nemen. De cursisten hebben een keuze gemaakt uit een 12tal kunstenaars en stromingen en gaan daar nu mee aan de slag.

De kleurenleer van Itten heb ik onder de aandacht gebracht en de kleurencirkels laten zien die ik gemaakt heb. Waarin goed te zien is hoe kleuren tenopzichte van elkaar veranderen van expressie als je ze anders combineert.

Kom uit de verf

Camphuijsen Art komt ook steeds meer uit de verf. Een tweede expositie is weer gaande in Eemnes. En ik heb me laten vertellen dat de reacties overwegend positief zijn.
Na galerie gewoon mooi is dit de een na laatste expositie in 2010 die op mijn agenda staat.
Eén van mijn schilderijen gaat naar een groeps expositie in Markelo, waar een thema expositie is in de maand van de spiritualiteit over Ruimte.
Ik heb er mijn advent schilderij voor opgegeven. En deze is geaccepteerd en kan ik 17 november gaan brengen in Rijssen. Het is eventjes reizen, maar dat heb ik er wel voor over.

Kom uit de verf online

Ik merkte dan mijn live space uit de lucht zou gaan en als gebruiker werd ik uitgenodigd deze te verhuizen naar wordPress. Ik wist wel van het bestaan daarvan, maar winwos live loodst me er nu heen. Het is goed. Dan kan ik die plek gebruiken voor berichten uit mijn atelier, waar ik dan blog over wat er op mijn ezel staat of in de planing is.

Deze blogspot is dan voor meer algemene informatie.
En op facebook doe ik dan wat in het engels.. tja.. netwerken uit de verf komen.. het is allemaal een boeiende bezigheid.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

