Vergeefs

Nou ja, dat lukt dus niet. ’s morgens ging de wekker al om half zeven en daarna was het lezen en printen mail kijken en nadenken ontbijten en fietsen naar kantoor om om half negen te gaan vergaderen over beleidszaken op het werk in de thuisbegeleiding. Daar heb ik heel wakker gezeten, actief meegedaan nagedacht scherp geweest en mee sturing gegeven aan de gesprekken in subgroepjes.

Daarna ben ik naar huis gefietst na een praatje en wat bijpraten op de stoep, over de zorgen van elkaar en over het dagelijks leven.

Vervolgens met zoonlief naar de stad gefietst om studiefinancerings zaken af te handelen en daarna naar Lunetten om nog iemand anders te spreken en dingen te regelen en af te stemmen. Om vervolgens een mooie fietstocht te maken door de natuur.om twee uur was ik weer thuis.

Weer even gepraat en mail gekeken en een boekje bekeken in verband met een schilder opdracht. Telefoon gesprek om te regelen wat geregeld moet worden ergens voor. Vraagt ook weer nadenken en het goede zeggen. Toen dacht ik: “..kom……. dan ga ik nog even naar mijn atelier om lekker ontspannen in mijn eentje te schilderen. Ik heb er zin in. Beetje koffie gezet en de ezel klaar en aan de slag.

En ach.

Mijn oogjes vallen toe.

Toch nog even geprobeerd, en weer, andere houding nog een kopje koffie. Maar oh hé, och jee, mijn oogjes vallen toe.

Koffie uit de kunst evenals de kop, maar de ogen willen niet

Er is niets aan te doen, ik ga eerst een dutje doen. Thuis. En dan, vanavond nog maar eens proberen.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

