Ringstaart Maki’s

Ringstaart Maki's  Deze dagen ben ik bezig met de derde van een serie apen.

Het begon met een Rode Vari en de volgende werd een zittende moeder Gorilla, wachtend op haar beurt. De derde zijn twee ringstaart aapjes. of Maki’s Het is gewoon weg leuk om dit onderwerp te doen.  Met de kinderen en kleinkind naar de apenheul geweest. Gewoon samen genoten van een dagje uit. En drie schilderijen zijn zomaar wat doeken met zo maar wat herinneringen en proberen het bijzondere van deze dieren weer te geven. Op de manier dat ik ze gezien heb. En me een stukje kon inleven in hun wereld. Er is veel overeenkomstigs met ons mensen. Maar de verschillen zijn even zo duidelijk in het uiterlijk.

Moeder en kind, oplettend, samen uit de uitkijk op een stronk

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Afbeelding | Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie, WIP en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

