Bloggen op mijn gsm

Vanaf nu kan Ik ook stukjes tekst schrijven met behulp van mijn GSM. Dat is ook weer een nieuwe insteek. Nu, je kunt niet zeggen dat Ik niet met de tijd mee ga.

Nu nog zien dat Ik er meer handigheid in krijg en het posten van nieuwsberichten steeds vlotter gaat.

Donderdag middag had Ik plotseling meer tijd te besteden aan schilderen. En weer merk Ik, dat het hebben van ruimte un begrip van tijd gesproken daarmij vaak helemaal niet effectief gebruikt wordt. Alsof Ik die luxe niet aan kan. Ik heb dus wel geschilderd, maar naar mijn beleving, sloom en enigszins hap snap.
Mijn hoofd is ook vaak vol. In de ochtend was Ik voor mijn andere werk de problemen van mensen aan get bespreken en inschatten.Waarna Ik telefoontjes moest plegen over weer andere mensenlevens. Zo een.onverwachte middag vrij om te schilderen, is dan een slecht gebruikte luxe.

Morgenochtend hief Ik ook niet vroeg weg. Misschien dat uk dan maar wat in huis ga dien. Of aan m’n websites werken. Zoals die van kunstkring beekk.  Of mijn nieuwe webshop online: WWW.artmajeur.com

Nu tijd om de ogen te sluiten

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in ambacht ateliers, Camphuijsen Art, Computers en internet. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

