Eerste woensdag in september

P1000057Woensdag héle dag aan mezelf om te besteden. Tja dat betekent vroeg op en aangekleed zijn omdat Ziggo de kabels komt controleren, die naar ik vrees door reggefiber beschadigd zijn. Maar gedwongen vroeg op zijn bevalt me eigenlijk best. Fris en fruitig de eerste klusjes thuis gedaan. Als de mannen geweest zijn kan ik naar mijn atelier.

Gisteren heb ik na een dag vergaderen over de nieuwste ontwikkelingen in het beleid in de dienstverlening bij een groot zorgbedrijf, alles even losgelaten in een gezellig familieavondje. Verwend met mooie fijne praktische cadeaus en een heerlijke maaltijd die door mijn russische schoondochter voor mij gekookt werd. Nu om acht uur mijn bed uit om deze dag weer vrij aan de slag te gaan. Ik las op de site paint my photo een oproep om een langwerpig landschap naar eigen keuze te maken met er in ge plaatst een persoon die ik erbij vind passen.

Lesotho

Ik heb echter geen foto van anderen gebruikt de reverenties zijn zelden meer van een ander. Misschien keuren ze mijn versie goed.

Nu eerst een ontbijt met zelfgemaakte appeltaart. Mijn zoon is een goede bakker geworden. Slecht voor de lijn, dus geen boterham vanochtend, de taart moet ook op.

Vanmiddag op mijn bakfiets naar mijn atelier en daar ga ik dan eerst verder met mijn zonsondergang bij Bergen aan zee. Het zal een tweede schilderij zijn met hetzelfde onderwerp. Zo bezig zijnde krijg ik zin om andere schilderijen te maken met variaties in onderwerpen en stemming aan zee…

Maar dan zal ik eerst het franse gezelschap af willen maken, dat nog muziek maakt in Normandië in de sfeer van de impressionisten.. Op mijn manier geschilderd.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

