Kunstmarkt in Buren

Kunstmarkt in Buren.

Vandaag heb ik nog even vrij en blijf ik thuis, morgen breng ik weer een verzameling werk op ‘de markt’ ik hoop op een gezellige markt met goed weer en veel bezoekers. Een jaar geleden wees ik mijn vriendin Dinie van Buuren op de kunstmarkt in Buren, ik dacht dat is leuk vanwege je naam. Maar dit jaar doe ik gezien onze ervaringen, toen we er samen stonden, ook maar mee. Er was veel serieuze belangstelling, anders dan ooit op de wijnfair, waar mensen soms met geheven hoofd langsliepen en nog niet eens het werk konden afkeuren, gewoon omdat ze het niet zagen. Die liepen gewoon lekker tussen de druiven.

We staan er nu beide met een eigen kraam in Buren en de organisatie was in het contact aller vriendelijkst, duidelijk met plezier georganiseerd zo een markt. Tja en daar houd ik dus van. In de Bilt is het vandaag feest maar voor de tweede keer heb ik de markt in eigen dirp over geslagen, het is immers altijd weer een gesjouw en plannen en ik had ook andere activiteiten toen gepland. Een dag heeft maar 24 uur immers.

Nou ik hoop dat mijn werk gewaardeerd word en dat iemand iets aan de muur wil, of een opdracht wil geven. De schoorsteen moet ook roken. Ik wil graag blijven kunnen schilderen in mijn atelier. Natuurlijk is het fijn om iemand een plezier te doen die daar ook van geniet.

Op dit moment staat op mijn ezel een schilderij dat geïnspireerd werd door een droom die ik had. Het is afgeleid uit droombeelden maar waar het heengaat dat ontdek ik al schilderend. Wat me leid is het gevoel dat ik had tijdens die droom. Ik droomde dat ik in een grote ruimte was met allemaal mede kusntenaars en we maakten deel uit van een groot kunstproject en moesten binnen het kader daarvan een deel van de ruimte invullen. Ik had omgekeken en enigszins spijtig bedacht dta ik liever een ander éigen idee had uitgevoerd. Nu ja, en dat ga ik nu dus proberen te doen.

Daar ga ik zo dadelijk maar even mee verder.

Maar..  morgen dus “kunstmarkt“!! in Buren

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

