Werk in Wording

Gisteren de hele dag voor de thuisbegeleiding in touw geweest en de avond beëindigd in een grandcafé samen met een groep collega’s. Het werk op de ezel staat dan sinds woensdag onaangeroerd op de ezel en ik kan er niet eens meer een overzicht van zien of tonen op mijn facebook. Daar heb ik een Atelier Camphuijsen Art waar ik mijn zich ontwikkelende schilderijen deel met een publiek en onder collega’s, collega’s schilders. Zo zie je hoe social media een rol speelt en het contact met anderen en het levendig houden van een werk in Progress.

Nu ga ik eerst weer aan de slag en op huisbezoek. Kopje thee erbij en even wat posten.

Het schilderij waar ik mee aan de slag ben in het atelier is een scene van Texel, daar ben ik afgelopen jaar een keer geweest en we hebben een klein beetje gefietst voor we naar een begrafenis gingen. Het eiland ademt een heerlijke rust uit en daar afgezonderd van het vaste land leven ook een tiental Schotse hooglanders. Ik blijf het fraaie imposante dieren vinden. Ik heb er verschillende foto’s genomen en thuis een landschap in scene gezet en dat ben ik nu aan het uit schilderen. Een rustgevend schilderij om je in die omgeving op Texel te wanen.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

