Schilderijen en verhalen

Het is altijd fijn als er door iemand die mijn schilderijen bekijkt een beeld geschapen word op basis weer van de belevingsweleld van de beschouwer. In feite ontstaat er een communicatie man mens tot mens met kunst als medium. En omgekeerd is het voor mij als schilder weer inspirerend welk verhaal en welke asscociaties er opgeroepen worden bij een schrijfster. Een andere kunstvorm. Om dit met anderen te delen heb ik de volgende website gemaakt. staan schilderijen op en bijgehorende verhalen die uit de pen van de schrijfster Corrie van Os vloeiden.

Ik heb er een nieuw hoofdstuk aan toegevoegd “Inspiratie” toen bleek dat een foto van mij en de vraag die het bij mij opriep opnieuw de creativiteit van de schrijfster prikkelden.

Een nieuw verhaal: Terugkeer

Misschien volgen er wel meer, neem een kijkje op de site en oordeel zelf: En schroom niet om te reageren.

 

Schilderijen en verhalen..

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

