Re-organiseren

Re-organiseren een telkens terugkerend gebeuren. Nu mijn oude laptop aan de kant is gelegd heb ik een nieuwe, maar alle websites en alle programmas en alle ordening moet weer op nieuw met de juiste wachtwoorden en inrichting van folders toegepast worden.

Zo kwam het dat ik ook mijn wordpress website maar eens onder handen nam. Een basis account heeft een aantal “beperkte”mogelijkheden, dus bij het in gebruik nemen moest ik die eerst ontdekken. en dan volgt nu ook het tegen komen van de grenzen. En het voor elkaar te krijgen wat ik wil, en wat mogelijk is. Het één gaat niet automatisch samen met het ander.

Maar .. er is weer wat gelkt. er is een rustiger menu boven aan de website, en de headers van de afzonderlijke paginas kunnen in de onderliggende menu’s wel afwisselen. En nu heb ik ook een link gemaakt naar de andere website die ik maakte op een ander wordpress platform. Nu.. re-organiseren.. heet dat dus.

En nu, mijn penselen weer ter hand nemen. Met naast me een boter ham en een kop koffie.

20161116_122810

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

