Weer eens wat anders

Al jaren doe ik mee aan een kleine gespreksgroep en het is inmiddels zo dat we om de beurt een avond voor bereiden En hoe gaat het met die dingen, het komt er nog éven bij als je aan de beurt bent. En dan heb ik een euk idee, maar dan duurt het zo lang voordat het er uit komt. Dus nu liffen bij mij vellen papier en plakkatverf, dat ik in huis had sinds een aantal maanden. Gekregen van iemand. De rest van mijn spullen is in mijn atelier

En nu is de uitdaging aan mij om een aantal vellen snel vol te  schilderen jet afbeeldingen die een soort beeldverhaal vormen. Heb ik mijn boekje met ideeën op mijn atelier laten liggen. Handig.. 😦

Met een matige kwaliteit penselen en verf, nu maar aan de slag. Want morgenavond gaat het nu eenmaal gewoon om het idee.

20161116_121034

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Een reactie op Weer eens wat anders

  1. Pingback: Verhalen en beeld – Korte verhalen en Schilderijen

Geef een reactie

