Online shops

Na een lange periode weer eens even tijd om wat aandacht te besteden aan mijn online shops.

Bij Redbubble Camphuijsen Art onlineshop ben ik behoorlijk vrij om wat designs te ontwerpen en toe te passen. En daar werk ik om de zo veel tijd met veel plezier aan en leer steeds beter photoshop gebruiken.
Zelf heb ik net een nieuw gemaakt ontwerp besteld op een T-Shirt en ook een shirt van mijn partner in creatief. Dinie van Buuren at redbubble. Op Redbubble kunnen we spelen met schilderijen en foto’s en ze op producten plaatsen.Meer mensen zouden dat toch moeten ontdekken want er is veel kleurigs onstaan.

Selecteer dan eens explore design’s en zie de afbeeldingen die in diverse ontwerpen verwerkt zijn.

Ga ook eens kijken: CamphuijsenArt.redbubble.com

Op zoek eens op de pagina Art-of-Dinie

Daar kocht ik onderstaand top lange mouwen shirt

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie