Kunstroute BeeKk 2024

Het is weer bijna zo ver. Mijn Atelier is samen met mijn zeven andere collectief 9 leden open voor bezoek.

Momenteel ben ik de voorbeeld “schetsen” voor de muurschildering aan de Eurusweg aan het uitwerken als los schilderij. Verder is er altijd divers werk te bekijken dat in mijn Atelier bewaard is. Op de ezel staat ook al weer een opzet voor een nieuw project. Kom kennismaken met mijn werkplek. “En laat je inspireren”

De schilderijen die er hangen, zijn uiteraard ook te koop. Op een enkele na, die in de wacht staat voor zijn/haar eigenaar.

Download de flyer om alle locaties te vinden die tijdens de kunstroute van Kunstkring BeeKk opengesteld zijn voor publiek. Er is veel kunst te zien in onze regio. het hele weekend keuze te over.

Over camphuijsenart

Laat je inspireren en kijk mee in mijn atelier. Wil je daadwerkelijk een bezoek in mijn atelier brengen neem dan contact met mij op. Mijn atelier is vanaf 1 januari 2011 te vinden bij: Ambacht Ateliers Ambachtstraat 9 Atelier I 3732 CN De Bilt In de blog "Meekijken met Rita", post ik nieuwsberichtjes en uitleg over mijn schilder activiteiten. Werk in wording en dergelijke.
Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie